RSS

Min bloggliste

Tester banner

Den med oransje fungerte ikke, den ble for blass og kontrasten for stor. Banneren tok for mye oppmerksomhet vekk fra illustrasjonen. Jeg prøvde denne, delte den opp i tre grupper, slik at sløyfene gikk fint under. Jeg merket at jeg viste hvordan jeg skulle dele inn lagene for å få det til. Tidligere har jeg brukt mye energi på å få til slike overlappinger som ikke er planlagt. Siden trykte bokstaver ikke virker hoos meg, skrev jeg for hånd med brunt. Brunt nok en gang fordi det gir fra seg en lunhet. Svart ville blitt for hardt, og kjenner at rosa tekst vil bli for søt i mange illustrasjoner. Vet ikke helt hva jeg skal synes. Hvis det skulle vært en illustrasjon, kunne det fungert med litt justering. Men på 20 illustrasjoner? Litt for mye tenker jeg. Det har nok med at jeg liker litt mer enkle ting. Smak og behag. Skal prøve ut med tekst på illustrasjon og i en ramme. Det vil nok påvirke meningen av banneren. Ser at det å ha tapet er rett.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar