RSS

Min bloggliste

Vurdering trumf/ triumf




















Kommentar fra kritisk venn:
På kortet ville jeg fått hjertet i midten i sentrum, og de nederste tallene må nok lenger ned. Teksten stod ikke helt klart for meg, kan være du må endre litt på den slik den kommer tydeligere frem. Jeg tenker at illustrasjonene dine er litt slik at de hadde passet til Jesper Juul sine kommentarer, tekster, barneoppdragelse eller utfordringer. Du kan kanskje trekke det inn i navnet på serien din: fra barnmunn, eller noe slik. Du har jo en søster du kan spørre om ord. Jeg tenker at du har mange illustrasjoner, og velg ut de beste du vil vise, men resten i en bok.
Ser for meg to og to i en ramme med litt luft mellom dem.
På triumf illustrasjonen opplever jeg at bordplaten blir litt for mørk og dominerende. Kan være at den skal trekkes litt ned i bildet, eller at du tegner hva som skjer under bordplaten. Videre at kortene bør bli mer firkantet. Det er vanskelig å se at det er kort, nesten som glassbrikker. Kanskje en lysere grønn også. KAn gjøre noe med ovalformen, litt for mye luft oppe. Du kan jo tenke på om du skal ha snakkebobler, eller mer som en løpende tekst også. Ser at ovalformene er ulike, og de må bli like

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar