RSS

Min bloggliste

Krav serien

Denne er jeg spent på, den siste illustrasjonen skal være en representant for biff som Hedda er veldig glad i. Den er ikke helt tydelig, men håper at sammen med teksten så går den. Har sittet å tenkt på noe som kunne fungert, men det er jo det at Hedda måler det i biff som gjør det annerledes. Når jeg ser det her, tror jeg at jeg skal legge på bordet på den første illustrasjonen. Det blir for mange former. På den midterste illustrasjonen, har jeg prøvd å endre litt på uttrykket på pappaen. Har jobbet emd å justere vinkklinger på overkropp på Hedda. Ikke 100 % fornøyd. Denne illustrasjonene var den en del rettinger på streker. Justerer underveis, og prøver å betrakte om det er slik det er opp mot virkeligheten. Dette er selvfølgelig en forenkling og alt trenger ikke å være 100% likt.

Kjenner det i hånden at jeg har tegnet mye i dag. Vinkelen er nok ikke perfekt. Jeg kunne jo tatt tegnebrettet i fanget, men tror at jeg er litt fastbundet i innlært sittestilling. Når jeg tegner med vanlig blyant på papir, er jeg mye mer dynamisk i sittestillingen.

Jeg har en serie igjen, og det er godt å benytte stimen en er inni, og skal ta fatt på den. Det kan være at den kommer til å skille seg ut litt, men vi får se hvordan jeg skal løse det...tenker litt.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar