RSS

Min bloggliste

Nytt oppsett med toget

Jeg vet ikke hva som skjedde sist gang jeg prøvde å sette sammen tre illsutrsajoner. I disse illustrsajonene skjedde ikke den forskyvingen av detaljer og endring på linjer som sist. Jeg la disse tre i et liggende A3 format, og det er slik jeg tenker de skal ligge sammen i festet bok, med selvfølgelig tekst under de ulike bildene. Jeg trenger nok litt hjelp der, kanskje med indesign. Bruker grid (rutenett) for å plassere illustrasjonene, slik at alle setene skal bli like. Selve de tre illustrasjonene tenker jeg kan ha litt ulik størrelse for å skape dynamikk og at det ikke blir for stilistikk. Det er kanskje lettest å bedømme hvis en har flere illustrasjonssett etter hverandre. Etterhvert må jeg tenke fonttype og størrelse.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar