RSS

Min bloggliste

Triumf serien

Her måtte jeg jobbe litt med det formalestetiske. Fant fram kommentarene fra kritisk venn 1. Jeg velger kvadratisk form, og dermed blir bordet mindre framtredene. Tilsvarende tar jeg en tapet til bakgrunn. Jeg velger en annen, da dette kan godt være i et annet rom. Tapeten har jeg laget før. Jeg synes den blir passe diskre, men samtidg gir litt aktvitet i bakgrunnen. Finner fram kinn, som jeg justerer inn eter ansiktsformen. Jeg velger å ta vekk de grønne kortene som var der før, og tar blå som jeg prøver å forme slik at en får opplevelse av at det er kort, men få for at det ikke skal ta vekk for mye detaljer. Det kan være pga teksten at det bør ligge mer kort under Jenny for å understreke at det er hun som vinner. Må se litt på det.
Har noen tekniske småutfordringer med overlapping, når det blir færre lag. Får det til, men det henger nok sammen med pensel bruk. Med pentool får en større flater, og lettere å ha dem i ulike lag. Ser dette, men samtidig går det greit.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar