RSS

Min bloggliste

conversation &translation

Snart kan dere ikke snakke engelsk for at jeg ikke skal forstå. Jeg forstår mye av det dere sier.
Åja, kanskje det må bli fransk framover da?
Ja, så kan jeg lære meg fransk og!

Av og til er det små ører overalt i huset, og det er ikke lett for voksne å få avtalt eller snakke om noe de ikke trenger å høre. Det betyr at vi av og til prater engelsk, men denne kommentaren kom fra Hedda nå nettopp. Jeg ser for meg pappa og mamma vendt mot hverandre med en snakkeboble med en engelsk frase. Tenker at de skal være i godt humør, da engelsk ikke brukes når det er "uenighet". Ser så for meg Hedda som ser på oss fra andre illustrasjonen med et lurt smil..Denne illustrasjonen "bryter" litt med de andre at det ikke er en gjenstand på den ene illustrasjonen. Har ikke bestemt meg om det er dumt, eller om jeg må endre illustrasjonene etterpå. Føler fargekode og tegnestil som de andre da.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar