RSS

Min bloggliste

Ettertanke

Har hatt tilbakemeldinger på masternotat og illustrasjonene.
Hva er det egentlig å reflektere?
Har min egne evne til nærvær i prosessen endret?
Er jeg like på hugget etter å få ned alle tankene,
og hva slags tanker?
Kjenner at jeg må ta en ny fokusøkt.
Er det en mer beskrivelse det har blitt til?
Det er blitt mange nye tanker etter tilbakemeldinger,
og jeg må tenke over valgene mine på illustrasjonene.
Skal jeg ha tekst?
Tittelord? Hvor framtredende skal det være?
Tenkte at det skulle være en bildebok, bok,
men kanskje det bare skal være som bilder?
Disse valgene vil påvirke illustrasjone,
uten tekst er ikke alle mine illustrasjoner like tydelige.
Har jeg vært like tydelig på mine inspirasjonskilder?
Nei, ikke her.Men har blant annet en favorittliste over illustratører.
Jeg skal notere dem ned, og hva de kan ha tilført prosessen.
Jeg skal lese en del av blogginnslagene, og reflektere over dem.
Hvis jeg har noe å tilføre, skal det skrives med brunt
for å vise at det er skrevet på et senere tidspunkt.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar