RSS

Min bloggliste

Målet/ Trusselbilde

Kopierer den ovale sirkelen, må etterpå justere alle slik de blir like store. Velger lineart pensel fra høyre mot venstre, henger sammen med jeg liker best å tegne fra venstre mot høyre, og da skal tykkelsen på strekene følger samme mønster. Tar oransje fyll og brun stroke. Lager formen på kjeksen, og ønsker ikke for harde linjer og litt "bulkete" linje. Deretter bytter jeg fillfargen og lager en brun kant øverst. Må justere denne kanten slik at buen er med å lage formen. Må ha noen formelementer siden jeg ikke skal ha skygge. Deretter penselen og lager mønsteret i kjeksen. Alle streker tegnes fra venstre mot høyre. Zoomer ut, justerer vinkelen på none av linjene. Ønsker at de skal være litt ulikt, men tetter dem nederst der jeg gjør strekene tykkere også.Passer på at linjene starter og slutter i ytterkantene. Må se over etterpå om de strekene skal være slik.
Går så videre til isen. Velger rosa fra fargepaletten min, og velger å ha lyserosa som stroke for å lage en avstand mellom isen og kjeksen. Lager to former, svinger penselen for å gjøre som om isen har begynt å smelte litt. Jeg jobber i to lag, og her er det få former og overlappingen fungerer greit. Lager den brune isen, og lar formen gli litt på de to rosa. Isen ser litt for liten ut. Markerer hele og forstørrer den.
Tittelen lurer jeg på, var ikke helt fornøyd med de to andre. Jeg velger en ny pensel som er innen akvarellfamilien. Tar den samme oransjefargen. Med enkle streker skriver jeg målet. Synes dette var bedre enn de andre to, litt ujevn, og det kan ikke tas feil av at det skulle være helt rett..venter med de andre tittlene, vil eksprementere litt. Liker oransjen, og selv om det er samme farge, ser den nesten litt ulik ut på grunn av her det hvitt rundt.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar