RSS

Min bloggliste

Utkast Teppefall

Jobber denne gang med ferdige former, da jeg føler at en radio bør ha litt strengere linjer enn f eks en biff. Lager en form der jeg runder av hjørner, velger farge med en anne i ytterkant. Tar å vleger lineartbrush mot venstre for å få litt dynamikk i linjene, noen plasser mer markert strek, mens andre såvidt viser.Kopierte en lik, som plasseres bak og tar der den mørekere fargen, lager den litt mindre, plundrer litt med vinkelen mellom disse to. Til slutt må jeg ta vekk formen og lage en ny for å få en finere overgang. Lager så en siste som skal indikere bakssiden av radioen. Inne i hodet mitt ser jeg en retroradio som er i salg i dag, en DAB radio. Lager så høytaleren.Velger å lage en sirkel med samme farge som rammen, hvittt blir for kontrastfullt synes jeg, like mye som jeg velger å ha brunt i stedet for svart. Lager en knapp relativt greit. Kopierer den. Dette arbeidet går bedre, og føler at det begynner å ligne det jeg tenkte. Ikke helt likt, men jeg forenkler enda mer da jeg ikke vil ha for mye detaljer. LAger brune former for å lage som en høytaler. Deretter funderer jeg litt på håndtaket, hvilken farge? hvilke utforming. Prøver meg litt fram, og jeg har ikke grå i min fargepalett, og velger da brunt for å holde meg til radioen. Jeg prøver å feiler. Til slutt lager jeg to firkanket som ligger tett opp til hverandre,deretter fjerner jeg halve firkantene føre de kobles. Så drar jeg håndtaket i øsnket størrelse. Tenker på om det blir for rette linjer? Isen jeg tegnet er mer ujevn, mens bordet og stolen i Triumf er helt rett. Velger å la det være slik nå, må se til slutt. Liker fargesammensettingen.

Jeg har litt gradering på radioen, og skal ta vekk de da jeg ikke bruker dette. Jeg har jo valgt å skrive litt av teksten til Beat it, og det er jo for at seeren skal tas til Michael Jackson og dødsfallet med alt det som skjedde rundt. Det kan hende at det kan få til assosiasjon uten tittel. For eksemple en sølhanske og hanske på Jenny ville nok gitt mange nok informasjon. Må tenke på om jeg skal gripe det ann annerledes. Tror jeg skal jobbe ed tittlene litt mer...

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar