RSS

Min bloggliste

Utkast til Utsikter og Krav



















Stopper for nå. Når jeg ser på Hedda og illustrasjonen med triumf, ser jeg at det kreves jobbing med triumf. Akkurat nå tror jeg at jeg vil først tegne flere illustrasjoner, og så ta en vurdering på alle. Får se mens jeg holder på. Jeg notere små endringer jeg vil gjøre underveis på et ark, så kan jeg se på det senere og ikke akkurat når jeg tegner på noe annet. Kjenner at det er en god måte å betrakte mitt eget kritisk. Sammenligner de ulike tegninger, og ser hva som fungerer i de ulike og endringer som kan være bra. Til nå er dette notert:
  • Familietrebakgrunn:- Hår pappa øyrefleks i flere øyne se på vinkling, munn Hedda, neseborene kobles sammen, halslinjen Hedda, Jennys hår og linjer. Fargebakgrunnen? kanskje den samme som rammen i de andre illustrasjonene
  • Triumf Svart rundt Heddas hals, hår Hedda, størrelse på Jenny, endre profil Jenny, mer liv i Jennys hår, se på munnen.
  • Mål Tallerken må se mer troverdig ut, mer detaljer i bildet?Gaffel?

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar