RSS

Min bloggliste

Trumf

Starter med å lage en oval form med hudfargen. Tenker det kan være som en ramme for illustrasjonene. Er litt usikker på om det blir veldig mye hvitt, og for harde kontraster hvis det ikke er noe farge. Begynner med den. Da vil det være lett å få farge i ansiktene og. Henter opp kvadratformen, med svart ramme. Lager deretter hjerteformen med pentool. Starter først med en litt rød farge. Lager et hjerte, og kopierer det rundt. Bruker shift tasten for å få rette linjer.Henter så A bokstaven fra et symbolsett jeg har. Jeg begynner deretter med tittelen. Tenker at jeg vil ha håndlagede tittler for å skape en personlighet...bruker pentool, har grid for å få samme størrelse på bokstavene. De skal se håndlagede ut, men ser at nå ser de kanskje for nærme ferdige bokstaver slik at en ikke ser hensikten. Lar det stå slik foreløpig. Velger samme rødfarge som hjertene. Siter og ser, ikke helt rett. Hva må jeg gjøre...gikk ganske raskt med de ferdige formene. JA fargene. Skifter røden til en dusere, og tar brunt rundt kortet i stdet for svart. Bedre.. lar titttelen stå, men er ikke fornøyd. Må tenke ut og prøve meg fram med ulike løsninger senere.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar