RSS

Min bloggliste

Målet & Trusselbildet

























Mamma, jeg vil ha is til dessert i dag!
Nei, kan ikke ha is hver dag Jenny.
Neivel, da henter jeg hammeren og slår i stykket gulvet.
Men da kan jo ikke du heller gå på gulvet.
Jo, for jeg har spist dunderhonning. Bare hoppe inn til fryseren og tar en is så!

Endret på fargen på isen, slik at den ble den samme som genseren. Får se om jeg trenger mer kontraster. Laget et enkelt gulv, og benytter nå av funksjonene med å lage grupper og splitte opp, slik at det som kommer utforbi sirkelen kan slettes. Får fine overganger da. Synes at farge og valg av pensel passer godt på tittelen. Det kom en dundehonning krukke også, kanksje litt greit for å få noe mer som skjer i illustrasjonen. I tillegg den gode affeksjonsverdien for meg, da jeg leser i Bamseblad hver kveld.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar