RSS

Min bloggliste

Regelen & Unntaket

Mamma, kan jeg få en sjokolade?
Mmmmm, men det er jo tirsdag i dag!
Men hva er det du holder i hånden da?
Vel, du kan jo få en bit da!

Illustrasjonene går ut fra de situasjonene en selv er så lysten på noe søtt, men regelen er jo lørdag. En prøver å snike til seg en bit. Men ungene har en egen rader for denne lyden eller lukten. Har blitt tatt på fersken flere ganger. Illustrasjon regelen tenker jeg skal være en åpnet sjokoladebar, der det kanksje er tatt en bit av. Tenker en ser det rett for fra, og lage et sjokoladepapir. Akkurat som en melkesjokolade. Illustrasjonen unntaket er mammaen med en åpnet kjøkkenskap dør, med noe i munnen, og Hedda nede ved siden av. Tenker at begge er vridd fra siden, eller at en ser bare bakhodet av mammaen inn i skapet. Velger de samme fargenyansene som i de andre. Denne gang skal jeg lage de tykkere tittelbokstavene. Tenker at jeg går for det. Jeg tenker lite på hvordan jeg skal få det til, og er trygg på de verktøyene jeg bruker for tiden, men hvis jeg kommer utforbi disse, brukes det mer energi

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar