RSS

Min bloggliste

Tog og 17 mai tog

Neste illustrasjonspar tar utgangspunkt i denne samtalen under 17 mai:
- Mamma, kommer ikke toget snart?
Jo, det er jo det vi står og ser på
-Nei, mamma, jeg vet da hvordan et tog ser ut og dette er bare mange unger som går forbi.

Tenker at den ene illustrasjonen skal være av et tog, ikke et gammeldagstog, men med få farger og detaljer. Tenker at det kommer skrått fra siden for å få litt dybde i det. Har ikke bestemt fargen, tror jeg starter med gult og oransje og brunt til bakke. Den andre illustrasjonen blir nok et rett fram med mamma og jenny med flagg i hånden. HAr ikke helt funnet ut hvordan jeg skal løse fargekoden, da 17 mai er vi festkledd. Kan løses med hva jeg viser, feks kun hoder, og barnehoder foran...ønsker å opprettholde nyansene og tror at det vil styre hva som kommer med på den illustrasjonen, kanskje et flagg ?

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar