RSS

Min bloggliste

Utkast 17 mai tog

Fingrene løper over tastaturet og tegnebrettet. Lager rammen, henter opp bildet av mammaen. Deretter Jenny. Jobber videre med disse to. Har tanken klar i hodet. Lager flere lag, og inndelingen flyter. Får til overlappingen, og bruker lite krefter på det. Lager hender som hodler fast. Sko på skuldrene. Må tenke på håret, det blir liggende under føttene. Tar vekk, bare legger noe foreløpig. Lager brune sko, vinkler dem litt, for å få høyre og venstrefot. Justerer på øyene. Må se etterpå. Digitale pennen glir lett over tegnebrette. Jeg tenker lite på hvor hånden er. Punktene kommer, og linjene begynner å komme slik jeg vil, ikke at det blir perfekt, men ledig og så sitte og betrakte. Jeg tegnet uten å scanne inn skissen. Ser lite på skissen, bildet er inni hodet mitt.Lager tre unger som er foran, synes trekantformen passet inn. Er ikke ferdig i ytterkant. Gjorde en dyrebar erfaring med den andre tog illustrasjonen. Når jeg grupperer til objekt mange deler, deles figurene opp, og da er det vanskeliger å endre kantlinjer. Velger dermed å avvente dette nå

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar