RSS

Min bloggliste

TRUMF /TRIUMF

- Du, jeg tror at trumfen din har gått seg en tur !
Det er setningen illustrasjonsparet dreier seg om.
Hva skal være med på illustrasjonene,
tenker at det skal være et ord som tittel til hvert bilde.
Hvilke ord, tenker på ulike...
Trumf - Triumf.
Kanskje en illustrasjon med et kort, og et der jentene spiller.
Da skal Hedda få et litt surt uttrykk, mens Jenny et overlegent.
Ja, og de sitter rundt et bord og spiller,
tanken svirrer og de indre bildene justeres etterhvert som jeg legger inn ny informasjon.
Farger ja, de skal velges ut fra fargekartet jeg laget på illustrasjonen
familietrebakgrunnen.
Ønsker at alle illustrasjonene skal ha en forbidnelse.
Tegner ikke noe for hånd, bare notetere ned ord.
Ikke mye detaljer i bakgrunnen heller.
Hedda tegnes forfra, Jenny fra siden med fliret sitt.
Tror jeg har ideen nå.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar