RSS

Min bloggliste

Justere teppefall


Åpnet opp teppefall for å se hva jeg kunne gjøre her. Tar vekk graderingen, da jeg har bestemt meg for ikke å bruke den effekten. Sitter og funderer på noe veilederne sa. Jeg har skrevet tekst beat it for jeg vil styre betrakteren til Micheal Jackson og hans bortgang. Til sangen Beat it har MJ en karakteristisk dansestil. Tenker at ved å fjerne teksten, men en slags ensfarged form med MJ i denne stilen kunne fungert. Jeg vil bruke dette bildet som utgangspunkt, men forenkle, putte på en hatt. Tenker at en brunfarge kan og fungere, da jeg ikke ønsker så mye svart.

1 kommentarer:

Fru Trippel sa...

Ellen, her traff du meg rett i hjarteroti med dette fantastiske bildet av min helt:) Har du laget det??? Liker, liker liker! Ønske, ønske, ønske!!!!:)
Flink du er !:))

Legg inn en kommentar