RSS

Min bloggliste

Justering av debut

Kopierer inn illustrasjonen med radioen, og forminsker den. Synes likevel at MJ viser nok igjen. Tenker at lyden vil deretter gi nok for betrakteren. Prøvde å lage noen lysere områdere på Jenny i stedet for svart. Synes ikke at jeg fikk det til nå. Lar de være der, men må justere på dem. Mens jeg arbeider går tanken til illustrasjonen kalt unntaket. Det kan være at lysere felter kan hjelpe på formen her. Skal prøve det..kanskje den kan komme i havn etterhvert. Justerte ovalen, men selv om jeg definerer størrelsen, så har det med hvordan resten er zoomet. Må finne ut hvaordan det skal gå teknisk. Slik at alle blir like store i forhold til et A4 ark.
Må gjøre noe mer genseren til Jenny...ikke helt på plass der jeg ønsker.Genseren må legges mer over det ene beinet for å vise forkortningen, ellers blir overkroppen litt for liten.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar