RSS

Min bloggliste

Tett på tittelord

Sitter og funderer på to gode tittler som kan gjenspeile historien. Har ikke funnet det ennå, og noen ganger kommer det lett. Andre ganger er det lettere å se etter illustrasjonene er gjort. Denne gangen er det ikke helt klart. Ofte ligger de i underbevisstheten, og jeg noterer underveis. Som oftest når jeg ikke tegner.Har notert noen. Tittel ordene vil være veldig styrende for hvordan illustrasjonene tolkes og betraktes. Jeg vil på den måten legge en del føringer, ikke minst å spille på ord konnatasjoner. Men siden jeg ikke skal ha en gjennomgående fortelling, men korte tekster på en eller anne måte, ser jeg at ikke alle mine ilustrasjoner til nå kan stå uten ord og få fram betydningen. Men jeg har ikke bestemt om hvordan jeg skal få fram tittelen. Foreløpig setter jeg de rett over illustrasjonen. Ikke sikkert det er mest hensiktsmessig. Tenker at når jeg endelig bestemmer presentasjonsform, at det vil være lettere å bestemme seg. Er ikke helt der ennå i prosessen.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar