RSS

Min bloggliste

Tett på bamse 2

Henter fram illustrasjonen debut der Jenny er, og kpoierer inn i illustrasjonen. Tidligere har jeg jo tenkt på grensen hvor en skaper noe nytt. Tanken er å ha grunnformen på ansiktet likt, men likevel endres. Det er en av dataverdens muligheter, og det er mine tegninger som jeg lager. Men det må være en grense for det en kopierer av seg selv. En av illustratørene jeg intervjuet sa det fint; hvis jeg har noen fine øyner, kan jeg jo bruke dem igjen, men endre litt på dem. Betrakter Jenny og endrer munnen med pensel. Synes at bamsen blir for stor. HAr ikke helt tenkt meg på plasseringen av Jenny. Tenker at hun kan stå bak bamsen. Jeg ser på håret til Jenny, og vil endre på det. Kjenner jeg jobber ofet først med grove former for deretter å injustere. Først få det viktigste formene, propersjonen på plass, så justere.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar