RSS

Min bloggliste

Jobbe jobbe

Sitter inne i en fin stim.
Har tre ulike illustrasjoner med Hedda oppe,
ser på dem, og tenker veldig mye linjer og retninger.
Ser i dag mye klarer enn tidligere.
Feil som jeg vanligvis ikke gjør.
Trykker på den ene, ser på den andre,
justerer øyner, retniger på ansiktet,
det begynner å ta litt form.
Må da åpne enda et nytt for å se der.
Kjenner at det går på høygir i hodet,
og alle tankene går så raskt.
Må hente meg inn igjen for å notere.
Ikke noe problem i forhold til det tekniske hvordan det skal endres.
I dag kjente jeg at fokuset på selve tegningen kom godt på plass.
Kan det ha noe med at mine tekniske ferdightere er bedre?
Kanskje tegneferdigheter også, likevel tror jeg at jeg har tegnet med flater og farger denne gangen.
Normalt er det med blyant og der strekene er viktigste.
Fargene har tatt vekk fokuset mitt.
Nå er det på plass, og
kjenner meg ivirg på å jobbe.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar