RSS

Min bloggliste

Justert teppefall



Jobbet med Michael Jackson,og tegnet ham i brunt for å passe fargene. Dermed er all tekst fjernet. Regner med de som kjenner til MJ forstår koblingen til sangen hans. Forstørret radion litt, da de andre gjenstandene er større. Lot MJ være litt større for å få fram at det er sangen som spilles på radion. Penselen flyter lett over tegnebrettet, og justerer bare litt etterpå. Plasserer på en hatt. Velger å legg noen lysere punkter for å skape litt form. Det betyr at jeg må gå over de andre illustarsjonen, men synes at det ble litt mer liv i illustrsajonen uten for mye detaljer. Jobbet greit med lagene. I hodet mitt tenker jeg at jeg kan sette på en lydfil av MJ når den settes sammen. Regner med at det er lov, så lenge det ikke skal selges- må undersøke rettighetene på dette. Ellers blir det vel å få Jenny til å synge strofene...det går jo og.


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar